Dream On


5 ოცნება ეს თემა რამდენიმე კვირის წინ შემოგორდა ქართულ ბლოგსამყაროში, დაიტაგა ბევრი ბლოგერი, მათ შორის მეც(ჩორვენმა დამტაგა) ხოდა დავწერ ჩემი ოცნებების შესახებ.

1)Super power –  ბავშვობაში ძალიან მიყვარდა კომიქსები. განსაკუთრებით Marvel–ის სამყარო. პრინციპში ეხლაც სიამოვნებით წავიკითხავდი დრო, რომ მქონდეს. მუდამ მინდოდა რაიმე სუპერძალა მქონოდა და სიმართლე ითქვას არც ეხლა ვიტყოდი უარს. ყველაზე მეტად მაგნიტოს შესაძლებლობები მიზიდავს. ამ მუტანტს ყველანაირი ლითონის მართვა შეუძლია. ეუფ რას გაასწორებდა :დ

2) Dream job – ნუ პირველი სურვილი ფენტეზის სფეროა, პრინციპში ჩემი ოცნების სამსახურიც თითქმის უტოპიურია.

მინდა დაახლოებით ესეთი სამსახური. ადამიანს ან ადამიანთა ჯგუფთან ერთად ვუყურებ ფილმს(რომელსაც მე ვურჩევ), შემდეგ კი ვარჩევთ ფილმს, ნუ ისინი ჩაინიკები არიან და დეტალებში ჩაღრმავებაში გიდობას მე ვუწევ. წარმოიდგინეთ ამაში რომ ფულს გიხდიან.

3)My greatest creation – ჩემი ოცნებაა South Park–ის ქართული ვერსია შევქმნა. სტილის გადმოტანა მინდა მხოლოდ დანარჩენს ყველაფერს ქართულს გავაკეთებდი, პერსონაჟებს, სიუჟეტს, იუმორს. 3–4 სერიის სიუჟეტი დაწერილიც კი მაქვს :დ მინდა ანიმაციური სერიალი რომელსაც არანაირი საზღვრები არ ექნება.

4)Home sweet home – ჩემი საკუთარი სახლი მინდა. უფრო ზუსტი თუ ვიქნები ბინა. დაე იყოს შანხაის დასახლებაში. ორ–ოთახიანზე მეტი არ მინდა. არც რემონტი და გამოწყობაა საჭირო. მე თვითონ მოვუვლი.

5) fortune – ეს ოცნება რომ ყველაზე ზედა ოცნება ამიხდეს :დ ნუ ჯანდაბას ერთი მაინც. ჯამრთელობაც იქნება მერე და ბედნიერებაც.

მე ვტაგავ:

დათო გორგილაძე

Kubrick

Clown

Je m’appelle Eka

ყვავა

8 comments so far

  1. sin165 on

    სუპერძალებზე ყოველთვის ვოცნებობდი.
    და ახლაც.

  2. nino on

    ნიკა, ყოველი “რომ”-ის წინ ნუ სვამ მძიმეს, აზრი რომ დამთავრდება, მაშინ დასვი. მაგალითად, ამ წინადადებაში: “ეხლაც სიამოვნებით წავიკითხავდი დრო, რომ მქონდეს.” მძიმე უნდა “წავიკითხავდი”-ის შემდეგ, და არა იქ, სადაც გიწერია.
    პ.ს. ეხლა კი არა ახლა!

    პ.ს.ს. შენი ბლოგი ძალიან მომწონს და თვალყურს ვადევნებ სულ 🙂

  3. Kubrick on

    მეც ჩემი ხუთი ოცნება უნდა დავწერო? :დ

    პ.ს. ჭრილობაზე მარილი დაგაყარეს :დ

  4. zurriuss on

    არა რა… რა უპატრონოები და უსახლკაროები ვართ ეს ბლოგერები. უკვე მერამდენე “5 ოცნებაა”, რომელშიც სახლს ნატრობენ :))))
    მეც, ჩემი მხრივ, ერთი ქოხი ვინატრე…

    დავიჯერო,მეტზე არაფერზე გიოცნებია?

  5. Landish on

    ერთი მე არავინ დამტაგოს =)))

  6. Natalia on

    ზურიუს, მე არ მინატრია სახლი :დ

    ზოგადად მინდა სახლი, მაგრამ ოცნებების ხუთეულში ვერ მოხვდა :დ

  7. tatushka55 on

    1)Super power – 🙂 🙂 🙂

    au me ra mindoda xolme iciiiiiiii
    bavshvobashi vukure films skanerebze, tipebi tvalebshi ro ukurebdnen da rasac undoda ro aketebinebdnen da magrad mominda egeti vkopilikavi
    da imdenad davijere ro imenna vtestavdi, videqi da vigaceebs rom velaparakebodi imenna tvals ar vashorebdi tvalebidan da mere gamirbodnen xolme 🙂

  8. tatushka55 on

    me meeqvse viqnebi romelic saxls natrobs
    2 saxli maqvs magram chemi arc erti araa

    CHEMI SAXLI MINDA


კომენტარის დატოვება

